четвер, 23 січня 2014 р.
Модуль 7. Рефлексія
У цьому модулі ви ділилися в групах шляхами використання Інтернету при виконанні дослідження проекту, а потім обговорили на педраді як допомогти учням пристосуватися
до навчання за методом проектів.
Об’єдналися в групи для обговорення питань, пов’язаних з тим, як допомогти учням успішно адаптуватися та виконати свої проектні завдання:
• 1 група. Поставити для себе чіткі завдання, виконання яких можна перевірити та виміряти.
• 2 група. Правильно спланувати, розподілити свій час та вносити в плани відповідні корективи.
• 3 група. Генерувати запитання, гіпотези та досліджувати їх упродовж виконання дослідження.
• 4 група. Ефективно співпрацювати в команді.
• 5 група. Постійно оцінювати свої досягнення та планувати подальше самовдосконалення.
Було корисно послухати роздуми усіх учасників обговорення.
Ознайомилися з формати оцінювання таких видів робіт, які й не знали як оцінювати (форми оцінювання обговорення, навичок спілкування, вміння аналізувати...).
Розпочали роботу над прикладом учнівської роботи, для прикладу, блоґу., та формою оцінювання приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар