четвер, 23 січня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія

У цьому модулі ви ділилися в групах шляхами використання Інтернету при виконанні дослідження проекту, а потім обговорили на педраді як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів. Об’єдналися в групи для обговорення питань, пов’язаних з тим, як допомогти учням успішно адаптуватися та виконати свої проектні завдання: • 1 група. Поставити для себе чіткі завдання, виконання яких можна перевірити та виміряти. • 2 група. Правильно спланувати, розподілити свій час та вносити в плани відповідні корективи. • 3 група. Генерувати запитання, гіпотези та досліджувати їх упродовж виконання дослідження. • 4 група. Ефективно співпрацювати в команді. • 5 група. Постійно оцінювати свої досягнення та планувати подальше самовдосконалення. Було корисно послухати роздуми усіх учасників обговорення. Ознайомилися з формати оцінювання таких видів робіт, які й не знали як оцінювати (форми оцінювання обговорення, навичок спілкування, вміння аналізувати...). Розпочали роботу над прикладом учнівської роботи, для прикладу, блоґу., та формою оцінювання приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

Немає коментарів:

Дописати коментар