пʼятницю, 24 січня 2014 р.
Модуль 9. Рефлексія
У цьому модулі мені дуже сподобалась розминка...
Що стосується тренінгу, то були задіяні різні форми роботи: робота в групах, педрада, робота в парах.
Обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Попрацювали з бібліотекою оцінювання. Шикарна бібліотека. Бери і користуйся....
Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів (початковий рівень і більш складний), внесла зміни в План вивчення теми.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар